EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 11. april 2014

Trancherbord i Sink & Green Gate


Jeg fikk et nytt trancherbord i posten i dag :-D Fikk og fikk, jeg måtte da betale for det da ;-) Så nå skal jeg trille rundt både inne og ute (etter hvert som det blir varmere i været) når det skal serveres :-D Jeg har kjøpt det hos Sofies Villa som har fri frakt frem til søndag. Du finner nettbutikken HER.  Måtte stæsje det opp med litt av den nye Green Gaten som har kommet inn i huset her ;-) Rosene er faktisk de jeg fikk av mannen min for tre uker siden!!!! Da prater vi om at det er kvalitet..... Tror aldri jeg har hatt roser som har stått så lenge! 5 av 10 har holdt ut ;-)







GOD PÅSKE :-D















Klar for en avslappende påske med masse koooos :-D Men plutselig er jeg tilbake ;-)

Riktig God Påske til dere alle :-D

Påske klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Så fine billeder som altid søde Mona <3
    Rigtig god påske til dig og din familie.
    Kæmpe knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...