EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 12. november 2013

Katt & Hest


Hei hei hei :-D Håper det står bra til med alle dere der ute...... Her går det på halv tolv om dagen! Skal ikke komme å si at jeg har støv på hjernen om dagen hi hi hi hi.... De nye familie medlemmene har ikke skjønt at dem kan gå ut å gjøre fra seg enda heller! Kommer inn og spoler kattsand utover hele ganggulvet :-P Men det er vel bedre med litt støv og drit i krokene, enn et rent helvette :-D


Blomstene mine dukker under, å har blir erstattet av andre ting..... Denne hesten her regner jeg med ikke dør med det første, hvis ingen river den i gulvet!!!!


Er vel litt betatt av hester ;-) Da trehester vel og merke..... Det blir bare flere og flere av dem her hjemme. Klarer ikke gå forbi en, uten å kjekke med meg et eksemplar :-)



Stearin ligger det både her og der..... Fatter ikke hvorfor det renner utover :-P Her har et enkelt lys plutselig begynt å renne.... Det er egentlig litt stilig når det henger slik på lysestaken, men ikke når det sitter fast i duken wræææl.... Har ikke tid til å skrape og vaske stearin nå :-/





Kattene ser ut til å ha forelsket seg i rosa også.... Her har dem okkupert veska jeg har med på jobb :-) Rosa garnnøster har jeg også funnet rundt om i hele huset..... Pleddet dem beslaglegger er rosa.... Er det bare tilfeldig at det er rosa hi hi hi....



Jeg skal hilse å si at det er ikke ofte dem ligger så pent som dette :-D Det er stille før stormen ;-) To aktive skapninger som begynner å bli store.....

Nå skal jeg prøve å finne senga mi, så jeg får skjønnhets søvnen min før jeg setter avgårde på jobb i Oslo. Opp og hoppe rundt 04:00, å jeg som er et B-menneske zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Plutselig er jeg tilbake ;-) Til da ønsker jeg dere en fortsatt fin november måned :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...