EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 24. april 2014

Diverse stæsj med en dæsj grønt


Allerede 24 april :-D Å her sitter jeg å lengter etter sommeren ;-) Skal ikke klage på det fine været vi har ute nå om dagen, men jeg ønsker litt mer varme jeg da.... "Vi er bare i april enda Mona, så skjærp dæ!"


Jeg har kost meg hjemme alene i kveld <3 Så stille og rolig..... Åååå så "gøtt". Gubben jobber og junior ble med morfar på fotballkamp :-) Kunne ønske jeg hadde hatt flere slike kvelder hi hi hi....





Har vært på handle tur til Toria i Torsby i dag for å handle litt mat!!!! Måtte blir med litt stæsj hjem også da... Utrolig hva man finner i den matbutikken der hi hi hi....


Det ble en lykt og noen grønne skåler. Klarte ikke la dem stå igjen! Dem var grønne ;-) Har fått dilla på grønt ja....




Dette hjertet fikk følge med meg også da ;-) Å så ble det et speil som dere skal få se senere.... Men det ligger allerede et bilde av det på Instagram hvis dere har lyst til å se ;-)


Interiør blader og kaker har jeg kost meg med i kveld :-D Fikk alle kakene for meg selv ha ha ha.... Alle er jo borte her :-D Så nå er jeg slik passelig kvalm :-P


Dette familie medlemmet her har allerede inntatt kveldsmaten :-P Han Bob Kåre er ram på å fange mus :-D Motbydelig, men så glad jeg er for at han fjerner litt av disse gnagerne ;-) Bare han lærer seg til å holde dem ute......

Fortsatt fin kveld til dere :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Endnu så mange dejligge billeder og tekst. God helg :-)
    ♥ Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...