EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 30. juni 2013

Auksjon :-D

Juhuuuu.... Jeg har vært på auksjon ;-) Kan tro mannen i huset blir imponert når han kommer hjem hi hi hi hi... Han kan være glad for at jeg har litt størrelse på kone bilen han, ellers så måtte han ha kommet oppover og hentet tingene med henger ;-) Se hva jeg fikk med meg!



















Du kan jo tro jeg kommer til å få spørsmål om hvor jeg skal ha alt sammen! Har jeg ikke nok stoler fra før! Jeg har vel kanskje det, men vi trenger flere når annen etasje på garasjen står klar, eller den lille ute stua han skal  lage står klar ;-) De har jeg allerede tenkt å male i seks forskjellige pastellfarger :-D Sy skrin har jeg! Men det er mindre ;-) Pidestall har jeg! Men jeg har alltid brukt for flere ;-) Den lille skammelen skal junior ha på rommet sitt, så den har vi planlagt skal bli lyseblå ;-) Taburetter har jeg fra før! Men det er alltid greit å ha noen ekstra fordi som er litt kort vokst ;-) Øltønna! Ja..... den hadde den fine grønnfargen, så den måtte jeg bare ha med meg hjem ;-) Fikk den for bare 20,- kr :-D

Jeg synes jeg har gjort det bra i helga jeg :-D Vet ikke om mannen synes det samme!!!!! Men hvem bryr seg om det hi hi hi hi......

Ønsker dere en fortsatt fin søndag, nå skal vi snart kose oss med rømmegrøt og spekemat her hos oss :-) Juhuuuu.... da kommer snart mannen i huset hjem ;-)

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Sikke fine sager du har fået købt dig!! <3 Du er god til at gå på Auktion og hvor ville jeg gerne ha' være med. Tror jeg skulle ha' haft bil med trailer med ha ha
    Sikke vi skulle ha' hygget os. :)

    Jeg glæder mig til at se når de er blevet malet :) <3
    Fortsat god søndag til dig og familien.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Auksjon er gøy og du har jammen fått kjøpt mange fine ting! Det er bra du ikke kjører rundt i en liten bil når du er "ute på tokt" ..heheh....
    Ha en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Så mye flott du fikk med hjem! Liker godt slike gamle stoler, gleder meg til å se de ferdig malte.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...