EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 22. juni 2013

Blomster, hest og Festningskonsert

Hei, dette er en slik dag som jeg ikke ønsker å gjøre noen ting................ Venter bare på at sola skal komme tilbake! Her regner det i dag :-P


Reddet inn noen nydelige pioner fra hagen til "modern" i går kveld :-) Hadde disse stått ute i regnet nå, hadde det vel ikke vært mye igjen av dem.....


Alltid koselig med sommer blomster inne :-) Syrinen er ferdig blomstret, men jeg har bildene jeg kan nyte videre..... Jeg har to rosa nikkesyrin i potter som står å venter på å bli plantet! De får stå der til det blir bedre vær! Det får også blåbær busken gjøre!!!! + noen andre stauder :-P Hater drit vær!!! Det er sommer, å da vil vi ha fint vær! Varme og Sol fra skyfri himmel......




Dette er noen herlige bilder av dattera mi og ei venninne som nyter en fin sommerdag på hesteryggen :-) Det er slike dager vi ønsker oss mer av.....


I kveld skal jeg og min bedre halvdel ut på "galleien" :-D Grilling med gode venner, før vi skal på Festningskonserten på Kongsvinger Festning. Der skal vi nyte musikken til Vinni og Hellbillies. Blir spennende å se hva Vinni har valgt å fremføre. Har virkelig fått sansen for musikken hans :-D



Håper bare vær gudene er med oss i kveld!!!!! Sist jeg var der på konsert, så sprutet det i bakken..... Hvit kjole og ingen paraply eller regnjakke! Kan tro jeg var et nydelig syn :-) Tror ikke det var mye som var skult og med mascaran hengende nedover kinna kunne jeg vel skremt "livsskiten" ut av de fleste :-D



Men uansett blir det sikkert en koselig kveld med mye god musikk og gjensyn med mange gamle kjente, som har klart å dra "ræva" si ut fra stua..... Akkurat slik som meg :-D Kan ikke si at jeg er av de som renner ute på byens utesteder lenger hi hi hi hi.... Det var i mine yngre dager det ;-) Gruer meg allerede til morgen dagen Wiiiiiii.....

Ønsker dere en fortsatt fin helg :-D

Klem Mona ;-)


1 kommentar:

  1. Flotte blomster søde <3 Det bliver man i godt humør af :)
    Rigtig fine billeder du har taget af din datter med hest <3 Så smukt!
    Håber ikke det regnede til jeres koncert og at det var en dejlig aften.

    Stort knus og jeg håber du har det godt.
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...