EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 21. februar 2014

Sengeklær og Klemmelamper

Da var endelig fredagen her, å det er helg :-D


Gleder meg allerede til å legge meg i "busua" mi ;-) Nye sengeklær i flanell fra Europris! Billig :-D


Nye klemmelamper fra Lisbeth Dahl har jeg investert i til soverommet. Er super fornøyd med disse ;-) Kan vri dem rundt akkurat som jeg har lyst til..... Kan lyse opp gubben om jeg vil hi hi hi..... Klemmene sitter ordentlig godt også. Har bestilt dem fra Møllegaarden som har dem i fem forskjellige farger. Linken finner du HER :-) Dem finnes som skrivebords lamper også.... Har noen i lyserosa og lyseblått her fra før ;-)








Her kan du se de nye male prosjektene mine..... Regner med jeg blir ferdig med disse i morgen ;-) Har vært å kjøpt mer maling til nye male prosjekt i dag :-D Det klør i fingrene om dagen hi hi hi hi..... Mal hva du vil sier gubben, men villmarkspanelen i gangen ligger du langt unna...... Får jeg smurt gubben noen år til så kan det vel hende jeg er heldig! Jeg har pønsket ut noen sprell som skal utføres i løpet av våren ja ;-) Vi får se om det hjelper!!!! Jeg sier bare "pasteller" :-D


Men nå skal jeg fortsette å kose meg <3 Jeg er langt nede i skåla med kalorier allerede ;-) Det spiller vel ingen rolle, jeg er gift allerede jeg :-D

Ønsker dere en super fin helg alle sammen :-D

Stor klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...