EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 29. mars 2014

Kjøkken & Green Gate

Lørdagen er allerede over...... Jeg som skulle streike med å sitte i sola og drikke øl, fikk plutselig andre ting å tenke på! Jeg hadde kommet halvveis nedi første ølboksen ute i solen da vi ble oppringt her!!!! Junior var hos en kamerat for å leke, å hadde falt å slått armen sin. Mannen i huset dro for å hente han, å jeg tenkte ikke mer over det..... Men når han kom hjem var det bare å ringe legevakta! Det viste seg at han har et brudd som ikke ser noe særlig pent ut :-/ Han ble sendt hjem med halv gips og skal inn igjen i morgen tidlig. Det blir full narkose. Enten drar dem det på plass igjen, eller så blir det operasjon! Får tro dem har bestemt seg til vi møter opp der i morgen tidlig :-P Jeg vet da hvor jeg skal tilbringe søndagen..... Får vel pakke med meg en bunke med interiør blader ;-)


Knipset en del bilder fra kjøkkenet mitt tidligere i uka som jeg tenkte dere skulle få se i dag. Når jeg ser på bildene, så kan jeg vel skjønne hvorfor mannen i huset mener at jeg har Green Gate dilla ;-)












Det jeg ikke kan fordra med kjøkkeninnredningen vår er de forbaskade spottene :-P Snakker om dårlig kvalitet...... Lyser når dem selv har lyst, selv om pærene ikke har gått! Å glass og ringene detter av! Må nok snart sjekke om det går an å bytte dem ut i noe annet på markedet!

Ønsker dere en super fin søndag :-D Jeg skal nyte interiør bladene mine ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...