EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 16. mars 2014

Kjøkken og Greengate

Da var denne helgen over.... Kan ikke skjønne hvorfor disse helgene jeg har fri skal gå så utrolig fort!!!! Det er vel det at alt jeg ikke får gjort i løpet av uka, skal jeg rekke over i løpet av helgen.......


Vi har da fått kost oss i helgen da med god mat og noe godt i glasset ;-) Gubben fikk noen stjerner i boka i går når han disket opp med sin super gode Lasagne :-D Skal ikke påstå at han sliter ut kjøkkenet her i huset, men Lasagne er det han som lager. Finnes ingen som lager den bedre en han ;-)


















Vi gikk tomme for lys her i helgen, så jeg måtte rote frem noen gamle lys fra konfirmasjonen til datra.... Skjønner nå hvorfor ikke disse ble brukt opp!!! Far min lurte på om det skulle være slik :-) Jepp sa jeg, dette er det vi kaller shabby chic :-D Han kikket litt rart på meg hi hi hi hi.....



Jeg og junior var til Sverige på harry tur i går. Junior fikk nye sko...... Å nå snør det igjen her!!! Er det mulig..... Han som skulle ha nye sko på skolen i morgen må nok finne igjen vinter støvlene igjen :-P


Å jeg fikk med meg stæsj fra Svenske turen vår :-) Dere kan tro min sønn på 9 år koser seg når han er med ho mor på shopping he he he.... Nå gjenstår det bare å få pakket det opp! Ligger mye spennende nedi kassa her ;-) Pakke opp og komme seg i seng...... I morgen er det mandag igjen! Full rulle hele uka ;-)

Ønsker dere alle en fin uke :-D

Klem Mona

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...