EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 15. desember 2012

Dekorasjoner.......

Nå ser det ut til at vi virkelig skal få mengder med snø til jul her på Finnskogen også :-D Det laver ned.......

Jeg var så godt igang med pyntinga til jul, men å jobbe nattskift, julebord og så nattskift tar nesten knekken på en gammen skrått ;-) Føler på kroppen at jeg ikke er 18 år lenger....

Har da fått dratt frem noe av dekroasjons materielle mitt utover halve kjøkkene......

Dårlig til å dekke til er jeg også når jeg holder på med sølvspray og snøspray...... Alt skal gå fort og jeg tar meg ikke tid til å bruke noe annet enn aviser!!! Da brukes dagens aviser, som ligger fremme ;-) Håper ingen har tenkt å lese dem....


Neste år så tror jeg at jeg skal begynne allerede i oktober med å planlegge jula..... Føler at jeg aldri blir ferdig til jul og det er så masse jeg skulle ha laget og gjort i stand!!!!!

Kos til kaffen..... Ingen julekaker er enda i boks her i huset :-/ Men det smaker med det som er kjøpt også :-) Kaffen smakte ekstra godt, når jeg har kjøpt meg ny kaffekanne til nisseserviset midt :-D

En liten Green Gate kanne har funnet veien til meg <3 Henger her å venter på å bli fylt med rødsaus til riskremen <3


Her er neste prosjekt..... Den skal byttes ut med!!!

Denne fyren her, som henger på peisen på kjøkkenet..... Kanskje det kommer et nytt innlegg i løpet av kvelden ;-) Hvis jeg får ut fingeren!!!!

Ønsker dere alle en super dag i snødrevet :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...