EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 16. desember 2012

Inspirasjon, Godis og Jul.....

Nå er snart denne dagen over også...... Dagene går så alt for fort! Det er allerede 3.advent i morgen :-D Endelig har jeg muligheten til å tenne det tredje lyset den dagen det egentlig skal tennes!!! Jeg er alltid en dag på etterskudd ;-)

Jeg ble da ferdig med prosjektet mitt :-D Grisen i panna er tatt vekk og den nye kransen er på plass.

Juletreet er på plass og er ferdig pyntet.... Å ja, det er plast! Mange rister på hode når dem ser jeg har et plast tre..... Jeg som bor midt i skogen, med trær i flust utenfor døra! Det har med husfreden å gjøre at vi skaffet oss et i plast he he he ;-) Jeg ble aldri fornøyd med trærne min kjære var å dro med seg inn i stua! Så lillejulaften for to år siden ble det et i plast, men ikke det min kjære lovte meg...... Det var selvsagt utsolgt :-P

Stæsjet opp med litt kongler og dingel dangel som er kjøpt litt her og der.... Kongler passer jeg på å plukke før dem spretter ut. Jeg legger dem inne på tekniske rommet her i huset, hvor det er veldig varmt, å da spretter dem så fint ut når dem tørker :-D


Lørdags godis må til :-D Ha ha ha her spiser dem godis så øra henger hele uka..... Ble vel litt feil! Jeg har vel alltid hatt godis i huset og det har barna vært vant med. Da blir det ikke like spennende lenger når det alltid står fremme. Kan jo tenke på oss selv når vi får et ordentlig sukker sug.... Jeg kan gå flere måneder uten å smake sjokolade og så plutselig spiser jeg en hel plate :-D


Det begynner å ligne på jul i midt hus :-D

Nissefar har byttet plass 5 ganger allerede siden jeg begynte å ta frem julepynten!


Denne grønne skapningen her nappet jeg med meg fra Plantasjen i dag...... Nå sitter jeg her å lurer på hva jeg skal bruke den til! Kan den stå ute? Hadde vel egentlig hvert en fordel å spørre om det før jeg kjøpte den!


Fikk da tatt i bruk denne bøtta da! Den har stått bortgjemt siden jeg kjøpte den he he he..... Jeg kjøper mye rart som jeg liker <3 men ikke hvet hva jeg skal bruke det til :-D


Disse to har fulgt meg i mange år og er fremme hver Jul <3 Kjøpte dem på julemarkedet på Tivoliet i København når jeg var der på julelunsj. Der var det ordentlig julestemning og masse god mat :-) Det er kanskje påtide å ta seg en flytur igjen snart ;-) Elsker å reise <3

Ønsker dere fortsatt en fin adventstid ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...