EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 1. desember 2012

Pynting til Jul ......

Hei på dere :-D Jeg har kommet meg hjem og begynt med pyntinga til jul ;-) Kommer sikkert til å flytte på ting både en, to og tre ganger før julekvelden er her....

Viser dere noen bilder av kjøkkenet med det nye opphenge over kjøkkenøya ;-) Jeg ble bare så fornøyd <3 Mannen i huset så veldig fornøyd ut å ;-)

Utrolig hva man ser på bilder, som man ikke legger merke til ellers..... Har nok gått noen lyspærer i kjøkkeninnredningen gitt ;-) Å så mangler jeg noen bilder i ei ramme he he he....


Blir fort et helt annet inntrykk i hjemmet når vi finner frem jule stæsjen :-D


Jeg bare elsker julen <3 Til jul må jeg bare ha rødt. Ingen jul uten rødt her..... Jeg kan beundre og nyte lyse jule hjem i interiør blader, men her hjemme må jeg ha RØDT <3

Hver jul finner jeg frem nisse seviset midt fra Porsgrund porselen. Det blir en tradisjon....

Kom over dette praktiske talerken stativet i en butikk i Torsby :-) Til vanlig ligger Green Gate asjettene mine der.... Jeg har vel egentlig veldig lyst på noe Green Gate i Rødt ;-) Ha ha ha jeg skal ha med meg familien Kork på shopping tur til Oslo i morge! Vi kan jo svippe en liten tur innom Dorothea på Triaden :-) Kan skylde på at dem har ekstra tilbuder der denne helga :-D

God Jul folkens, nå skal jeg finne "bingen" så jeg er frisk og opplagt i morgen :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...