EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 24. mai 2013

Nye prosjekt :-D

Fredag igjen!!!!! Å jeg er på vei til Ski for å jobbe :-D Dagene går så alt for fort, så jeg rekker bare ikke med alt jeg gjerne skulle ha gjort..... Har vel egentlig alt for mange jern i ilden på samme tid!!! Klarer aldri å gjøre meg ferdig med en ting, før jeg begynner med noe nytt ;-) Er det flere av dere som har det slik?


Har vært  å dratt inn en gammel gyngestol!!!! Tror jeg har kastet meg over et prosjekt jeg ikke helt mestrer nå ;-) Har aldri trekt om noen møbler jeg hi hi hi hi....


Så slik sto gyngestolen når jeg reiste på jobb!!!!


Å her sto sete!!!!! Vet ikke riktig når jeg kommer til å prøve å trekke om dette! Er redd det kommer til å ta sin tid :-D


Ei gammal møkkete, rusten, filette lampe har jeg dratt inn! Far min trudde jeg hadde blitt riv ruskende gal som dro inn noe slik :-D Å nei da......


Den har blitt skuret og vasket, å fått seg noen strøk med maling hi hi hi....


Når jeg får på lampa noen nye lampeskjermer og nye ledninger så tror jeg det blir bra jeg :-D Men når det skjer vet jeg ikke ;-)


Den gamle messing lampa mi har fått seg et maling strøk og mangler noen strøk til..... Den får henge der halv ferdig til det passer å ta noen strøk til!!!!!

Men nå er jeg snart  i Ski for å jobbe :-D Kanskje dere får se det helt ferdige resultatet av noe av dette i senere innlegg hi hi hi hi..... Men vet aldri ;-)

Ønsker dere alle en Riktig God Helg :-D KOOOOS DERE MASSE.....

Klem Mona


2 kommentarer:

  1. Hei Mona, Flotte bilder og smarte tips hos deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Sådan en fin gyngestol kunne jeg godt bruge! <3
    Hvor bliver den fin og jeg glæder mig til at se når den er færdig :)

    Det samme med lampen. Du er super god til det.
    Jeg har så meget jeg skal ha' malet og jeg håber jeg snart kan komme igang :)
    Har så travlt når vejret er godt - med haven og loppemarkeder ;))

    Ha' en dejlig dag søde.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...