EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 20. april 2014

Stue og Påske høne


oj oj oj nå er snart 1 påskedag over, å det er bare en dag til jeg kan nyte senga mi så lenge jeg vil..... Nå er det snart tilbake til hverdagen igjen :-P Men for en fin påske vi har hatt :-D Jeg har bare hatt en dag med dårlig vær! Men greit nok med en dag en kan pusle litt inne og kose seg i sofaen ;-)


Høna skal snart pakkes bort for denne gang ;-) God og myk er ho, men ho kakler ikke så mye som eieren hi hi hi hi....









Håper dere har hatt en strålende fin påske alle sammen :-D Nå får vi bare nyte morgendagen så godt vi kan ;-) Muldvarp sesongen har begynt for meg, så jeg blir vel stående på hode i et blomsterbedd ha ha ha..... Å mannen i huset skal ut å klaske baller hi hi hi.... Han spiller golf ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...