EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 30. april 2013

Eføy og Stæsj i støpejern

Føles som om det er fredag i dag!!!! Sikkert fordi jeg vet at vi kan sove leeeeenge i morgen :-D HERLIG....
Alltid godt med noen ekstra fri dager i mai ;-)


Hadde så lyst til å vise dere eføyen min. Som regel har jeg bare disse plantene en liten stund, før dem takker for seg!!!! Egentlig synes jeg dem er veldig dekorative, så jeg kjøper dem gang på gang og dem dør hver gang...... Men denne gangen har alle jeg har kjøpt overlevd og dem har vokst noe enormt!


De er kjøpt på Plantasjen nå i vinter!!!! Så sist jeg var innom der måtte jeg da spørre hva det var med de eføyene dem solgte nå i forhold til de dem har hatt før? Fikk beskjed om at dem var Norsk produserte, å derfor mye mer hardføre enn de dem har hatt før :-D Så vis dere er ute etter eføy som overlever, så anbefaler jeg de dem har på Plantasjen nå :-D Å jeg som var imponert over meg selv som hadde klart å holde liv i dem hi hi hi hi.....


A key to my heart <3 Disse nøklene kjøpte jeg på Hagemessen jeg var på. Forhandleren heter Hagefokus, å du finner nettsiden deres HER . Dem hadde mye fint til hagen og ellers en del lekker stæsj ;-)


Korset kommer også fra Hagefokus...... Dem hadde også noen store kors, som jeg virkelig kunne tenkt meg!!!! Men mamman min lurte på hva jeg skulle bruke det til? Det så da ut som om det skulle stå på en gravplass fikk jeg beskjed om, så da ente jeg opp med et lite et da! Det var tungt nok å bære på det, sammen med nøklene og en blomsterurne ;-) Det er faktisk laget i støpejern......


En av de nye Maileg kaninene mine har fått plass i stigen. Å burde helt klart ha hatt selskap av noen flere kaniner ;-) Hi hi hi hi.... Plutselig dukker det opp flere!!! Her kommer det flere bilder folkens......












Ønsker dere en riktig fin 1 Mai og så får vi tro været er med oss i morgen! Jeg er plutselig tilbake ;-)

Klem Mona

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...