EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 13. april 2013

Green Gate støvler :-D

Juhuuuu :-D Noen ganger er det helt i orden å bli ett år eldre :-D


Min lillebror (39 år) kom med disse herlige støvlene fra Green Gate til meg <3 Mannen i huset lurte på om jeg hadde blitt helt "skulette" når jeg satte dem på kjøkken bordet hi hi hi hi ..... for å ta bilder av dem ;-)







Hadde vel egentlig tenkt å lage et innlegg om pelargonia avleggerne mine, men drit i pelargonia.... Her er det støvler som gjelder nå hi hi hi hi.... De er faktisk utrolig gode å ha på beina også :-D



Fikk da også så fin bukett med blomster av min mamma og pappa også <3 Jeg har det samme problemet hver gang jeg får eller har kjøpt en blomster bukett!!! Enten er blomstervasen for stor eller for liten.... Tror jeg burde investere i alle størrelser!


Disse har jeg kjøpt på Plantasjen for slik å ingen ting! Tror dem kostet 49,- kr stykke! Tenkte på sommeren og store buketter med selvplukkede blomster når jeg kjøpte disse. Lurer på når det blir!!!! Her snør det for fullt igjen.... Er det mulig :-( Får tro det snart gir seg igjen!


Denne knall fine Roberts Radio har jeg fått av min bedre halvdel <3 Sparte han for mange penger her ;-) Kjære Susi med bloggene Sommerhusliv hele året og Velkommen hos indretning med farver skulle selge sin flotte radio! Han sparte mye penger og jeg er super fornøyd :-D Det er dab på den, så nå kan jeg høre på hva jeg vil uten at det skurer :-)
Jeg anbefaler å ta en kikk inn på bloggene til Susi hvis du liker Green Gate, Maileg og pastell farger <3 Her er det mye inspirasjon å hente :-D





Blomstene havnet til slutt i stua, men støvlene fikk være med meg på kjøkkenet en stund til :-D


Bake kake og beundre de nye fine støvlene mine samtidig :-D Jeg er kanskje litt "skrulette"!!!! Nei... Er bare en dame som har passert 40... å gjør det som passer meg :-D

For de av dere som ikke har passert 40 enda.... Det blir ikke så ille å fylle 40 når du har lest dette:


Sagt av Andy Rooney fra 60 minutes:
Jeg verdsetter mest av alt kvinner over 40. Her er bare noen få grunner til hvorfor: En kvinne over 40 vil aldri vekke deg midt på natten for å spørre “hva tenker du på?” Hun bryr seg ikke om hva du ...tenker på. Hvis en kvinne over 40 ikke vil se på kampen, sitter hun ikke ved siden av deg og maser om det. Hun går et annet sted og gjør noe hun liker. Og det er som regel noe mye mer interessant. En kvinne over 40 kjenner seg selv godt nok til å være trygg på hvem hun er, hva hun er, hva hun vil ha og hvem hun vil ha det fra. Få kvinner over 40 bryr seg det dugg om hva du kanskje tenker om henne eller om det hun gjør. Kvinner over 40 er verdige. De har sjelden en skrikende scene med deg på operaen eller på en dyr restaurant. Men selvfølgelig, hvis du fortjener det, vil hun ikke nøle med å skyte deg hvis hun vet hun ikke blir tatt for det. Kvinner over 40 er sjenerøse med å gi ros, ofte helt ufortjent. De vet hva det vil si å ikke bli satt pris på. En kvinne over 40 har selvtillit nok til å introdusere deg for sine venninner. En yngre kvinne med en mann vil ofte ignorere selv sin beste venninne fordi hun ikke stoler på mannen sin sammen med andre kvinner. Kvinner over 40 bryr seg ikke om du blir tiltrukket av vennene hennes, fordi hun vet at vennene ikke vil svikte henne. Kvinner blir synske med årene. Du trenger aldri å betro dine synder til en kvinne over 40. De vet bare. En kvinne over 40 ser flott ut med knallrød leppestift. Dette er ikke tilfelle for yngre kvinner. Et par flere rynker, men en kvinne over 40 er langt mer sexy enn sine yngre medsøstere. Kvinner over 40 er ærlige. De forteller deg straks at du er en dust hvis du oppfører deg som en. Du vet hvor du har henne. Ja, jeg hyller kvinner over 40 for svært mange årsaker. Dessverre er dette ikke tilsvarende for menn. For hver vakker, smart, sexy kvinne over 40, finner vi en skallet, småfet fyr som driter seg ut med en eller annen 22-årig servitrise. Kvinner; unnskyld. Og til alle de menn som sier: “Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis”… Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse….

Å med dette ønsker jeg dere en super fin helg :-D
Nå skal jeg sette på meg GG støvlene mine og finne senga ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...