EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 3. april 2013

Rendalen & Elg ;-)

Påsken er over og hverdagen er tilbake.....
Håper dere har hatt en fin Påske sammen med familie og venner!


Det har jeg ;-) Vi har vært familien Kork x 4 i Rendalen hvor svigerfar har vokst opp :-) Kost oss sammen med familie & venner :-D


Det var masse snø og strålende vær :-D Fikk prøvd ut ski ferdighetene mine igjen phuuuuu.... Kan ikke si at jeg har den beste stilen lenger hi hi hi hi... Men jeg kommer meg fremover ;-) Knall og fall :-P Merker nå at det er noe i ryggen som ikke er helt bra..... Et ribbein som er knekt kanskje!!!!!! Synes jeg husker de smertene der fra tidligere!!!! Dengang dro jeg over en snøplog kant på 2 meter med slalåmski på beina.... å landet midt i veien au au au.... Tror egentlig ikke jeg er født med langrenn ski eller slalåmski på beina!!!! Men fint er det på fjellet når det er fint vær da :-D


Dette bildet her er av ei sæter som besteforeldrene til min mann leide for mange år tilbake. Dem hadde med seg kuene opp hit hver sommer :-) Det er en utrolig fin plass.


Tror det er mange som er enige om at det har vært en utrolig fin Påske med masse fint vær :-D Selv om noen av oss ikke er så glad i langrenn ski, så hjelper det når sola er fremme ;-)


Det er også fint å besøke Rendalen ellers i året, fordi som er glad i å gå turer på fjellet :-D Her er et bilde av Nekfallet.




Slakting av en stor elg okse fikk vi også med oss et år vi var oppover i høstferien :-D Kunne ønske dem kunne slaktet disse jeg har gående utenfor døra mi her hjemme også! Dem spiser opp alt av trær jeg planter :-P

I dette innlegget var det ikke mye om stæsj hi hi hi hi.... Men jeg kommer vel sterkere tilbake ;-)

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Kære søde Mona
    Så flotte billeder af sneen og fjeldet <3 Du får mig til at tænke på alle de skiferier jeg havde som barn i Norge! :-) <3

    Håber dine ribben er okay?

    Det var en stor Elg og der kød til mange :)

    Ha' en rigtig dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...