EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 7. januar 2014

Green Gate og Pasteller

Nå er jula kasta ut og pastellene begynner å komme på plass igjen :-D Nå venter jeg bare på sommeren!!! Er vel kanskje litt tidlig ;-) Men når vi ser ut så skulle man neste tro det var våren ute! Snøen som kom forsvant like fort som den kom..... Spiller ingen rolle for meg, jeg liker sommeren best :-D Kunne gjerne vært sommer hele året for min skyld ;-)












Dette er en bok av Anna Örnberg. Hun har gitt ut mange inspirerende interiør bøker i den landlige stilen som jeg anbefaler på det varmeste <3 Masse tips og ideer å finne i disse bøkene.







Jeg og Junior hadde middag alene i dag ;-) Da ble det pølse og mos på oss.... Eller skal vi si Ketchup med pølse og mos :-D Familien Kork er en ordentlig pølse familie hi hi hi.... Her har vi alltid pølser i kjøleskapet! Tynne, tykke, lange, korte..... Vi bare elsker pølser <3 Lurer på hvor mange kilo pølser vi kommer til å ha i kofferten når vi drar til Tyrkia til sommeren hi hi hi .......

Ønsker dere en fortsatt fin uke <3

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...