EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 18. januar 2014

Ting jeg sanket inn på Auksjon

En liten tur innom for å vise dere noen av tingene jeg sanket inn på auksjonen jeg var på i begynnelsen av desember! Dere kommer sikkert til å se mer av disse tingene etter hvert på bilder senere også + flere av tingene jeg ikke har med på bilder enda...... 



Tisse potte! Denne er vel blitt brukt av en liten rumpe :-D Jeg hadde hatt store problemer med å bruke denne ;-)


Smørkinne! Kjekt å ha :-D Har lurt litt på om å male den hvit og bruke den til golfkøller eller paraplyer.... Tiden vil vise hva det blir til ;-)


En vekt! Alle som kommer inn her må veie seg hi hi hi hi :-D Den viser opp til 125 kg...... Er det noen der ute som vet hva denne er blitt brukt til?



Å så var det navnet på dette møbelet her da, som jeg aldri husker navnet på!!!!! Slik er det når man har passert 40, å begynner å bli gammal og sliten :-D Det har havnet på rommet til eldste mann foreløbig, som nattbord.







I tillegg fikk jeg med meg en pappeske med bøker! (Kan få bruk for dem hi hi hi hi....) Et lite bord som venter på noen malingstrøk..... En stor vin ballong i kurv. Skøyter.... En visp og en tjære butt. Mannen i huset var like imponert som vanlig ;-) Nå er han i Zakopane i Polen å ser på hopprenn. Lurer på om han finner noe spennende til meg der..... Sist han var på gutte tur kom han hjem med Green Gate til meg :-D

Nå skal jeg bare kose meg i sofaen resten av kvelden med styringa over fjernkontrollen her :-D

Ønsker dere en riktig fin lørdags kveld <3

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Åååå mange skatter du har fått kloa i!!!Ååå'er litt av misunnelse,ikke så mye sånt å få tak i på mine trakter :/
    Skjønner godt du er fornøyd og skal kose deg resten av kvelden;)
    Tove :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...