EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 11. januar 2014

Villmarks panel og Stæsj

Nå er det helg igjen :-D Det er så godt å tenke på at man slipper å stå opp til vekkeklokka i helga...... Ikke noe stress ;-) 


Når jeg ser på gangen våres får jeg lyst til å male...... IGJEN...... Men jeg har ikke hjerte til å begynne, når jeg vet at mannen i huset setter den villmarks panelen såååå høøøøøøyt. Blææææ..... Jeg får vel bare leve med den til han kommer på bedre tanker. Om det skulle hende en gang da! Jeg kan vel håpe ;-) Bare han ikke gjør som mannen i "Hjelp, han pusser opp" som gikk denne uka. Da tror jeg at jeg hadde snudd i døra..... Kommet hjem til røde og blå vegger er litt vel i drøyeste laget for meg. Men vi skal vel være glad for at vi er forskjellige, å det viktigste er vel at vi respekterer hverandre. Gi og Ta <3 Hvor mange år kan jeg gi han før jeg tar ;-) Kanskje det var et hint fra han når han kjøpte en Makita drill i julegave til meg hi hi hi....


Jeg får vel heller finne meg noe annet å male på vel :-D Har noe liggende som egentlig bare ligger der og venter på meg ;-)



















Nå er det klart for senga her ser jeg...... Mannen i huset har sovnet på sofaen, så da er det vel bare å brette opp ermene og bære han opp i senga ;-)

Ønsker dere alle en fortsatt fin helg :-D

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Sikke fine billeder du igen har taget søde Mona <3
    Det er altid dejligt at kigge forbi din blog.
    Godt du er stærk så du lige kan løfte manden i seng :D :D ;) ha ha

    Ønsker dig og din familie en rigtig dejlig weekend.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  3. Hej hej!
    Bytte till Crome, men det funkade inte. Sen bytte jag webbläsare och då fungerade det.
    Tack ändå för ditt råd
    Ha en fin kväll
    AC

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...