EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 25. januar 2014

Porselen fra Cha Cult

Hei, stikker en tur innom for å ønske dere en riktig fin lørdags kveld :-D Her holder vi på å gjøre oss i stand til 40 års lag til min lillebror ;-) Han skal feires med over 70 personer til bords på samfunnshuset her på Sætra...... Det kan fort bli hugalt hi hi hi hi....


Passer på å vise dere noen bilder av hva "gubben" kom hjem med fra Polen forrige helg <3 Han var en svipp tur dit over helgen for å se på hopprenn. Egentlig burde jeg vel heller hatt et innlegg hvor jeg søkte etter ei svigerinne hi hi hi hi.... Den lar vente på seg :-D Skal aldri si aldri, kanskje det blir et innlegg etter hvert hvis ikke lillebror får ut fingern hi hi hi hi....






Porselen fra Cha Cult <3 Han fant ikke Green Gate der, men han syntes dette var fint så han kjekket det med seg i farta :-D Som om han har løpt Polen rundt for å finne Green Gate hi hi hi hi.... Jeg synes porselenet var søtt jeg da <3 Det er tanken som teller ;-)

Kos dere masse i kveld alle sammen :-D Det skal jeg ;-)

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Synes gubben din har vært kjempeflink jeg :-)
    Hadde gubben min skulle handle servise til meg hadde han sikkert kommet
    hjem med sånn startpakkesett en får på IKEA o.l.....
    Ha en fin kveld!
    Hilsen fra Gol.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...