EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 26. mars 2013

Minner fra barndommen!

Solen ville ikke helt frem her hos oss i går, så jeg passet på å ruske opp litt på soverommet! Det trengtes.... Utrolig mye hybelkaniner som samles på et sted :-D Jeg passet på å knipse noen bilder også, når jeg svingte vaskefilla ;-)


Her er et minne fra den gang jeg var lita!!!! Har jeg vært så liten! 
Jeg synes det er spesielt morsomt å ta vare på ting fra den gang jeg var liten. Det er visse ting som jeg setter spesielt pris på :-D



Synes dette søte skiltet passet spesielt godt på soverommet våres :-D


Min lille piketitter som en gang var oransje har blitt hvit. Denne var virkelig ordentlig oransje :-P Den ble kjøpt på 70 tallet, å da var det slike farger som var på moten hi hi hi.... Jeg mangler den lille knotten til skuffen. Håper jeg skal finne en liten knott som passer en dag!


Det var det jeg rakk å vise dere for øyeblikket ;-) Jeg skal til Oslo med min lille bror (39 år) for å hjelpe han å finne fliser til badet hans!!!! Eller det er kanskje en unnskyldning for at han ikke kjører bil i Oslo jeg må bli med hi hi hi.... Som om det er noe problem :-D Tut & Kjør........

Håper dere får en super dag :-D Her skinner sola fra skyfri himmel............ Det er jo klart når ikke jeg skal være hjemme :-P

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Rigtig god tur :-)
    & Rigtig god påske ♥
    kram
    Birgitte.

    SvarSlett
  2. Skønne skønne billeder og sikke en fin/yndig trøje <3 Vi har været så små engang ;)
    Håber i har haft en dejlig tur og vejret har været godt.

    Rigtig god påske søde <3
    Stort knus og kram
    Birgitte

    SvarSlett
  3. Tænk at du har gemt sådan en fin lyserød trøje:o)
    Så fine billeder på din blog.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...