EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 22. mars 2013

Blogge plassen, Hekling & Kasser

Fredag kveld ;-) Å jeg kan bare slappe av og kose meg!


Her er blogge plassen min :-D Levende lys og en kald øl ;-)





Sammen med stæsjen min har det havnet en såpe :-D Denne såpa lukter bare så godt <3 Sitter her å lukter på den rett som det er hi hi hi hi.... Jeg begynner å grunne innimellom om jeg er helt god ;-) Den passer vel egentlig bedre på badet!!!! Lukter litt til..... Den blir her på blogge plassen min :-D


Denne kjekke gutten her har også fått plass blant stæsjen min! Det er et bilde av pappan min som konfirmant <3




Jeg har begynt å hekle noen nye ruter til et oldemors teppe igjen!!!! Har da bare to halvferdige liggende i fra før :-P Fant noe mykt godt bomullsgarn på Stoff & Stil sist jeg var der, også var det så billig..... Måtte bare kjøpe med meg da ;-) Denne gangen skal jeg ikke sy sammen noen ruter før jeg har nok til et teppe!!!! Da blir det litt enklere å bare sette dem sammen til puter hi hi hi :-D Eller en veske ;-)




På harry turen våres til Sverige i dag kom jeg over disse kassene hos Kremmerhuset. De solgte dem ut med 50% pga at det var 2.sortering!!!! 3 stykker ble med meg hjem. 1 er fylt opp med blader, klar for hyttetur ;-) Minste sønn tok en til Lego. Den var genial til å tømme posene med Lego oppi. Ingen ting som havnet på golvet mens han bygget :-D Kasse nummer 3 står i gangen og venter på å få sin plass..... Får aldri nok med kasser!!!! Skulle kanskje ha kjøpt flere ;-)

Ønsker dere alle en God Natt & En Strålende Fin Lørdag :-D

Klem Mona

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, har kan man vist sagtens sidde i flere timer og Blogge :-)

    Ønsker dig og dine en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlett
  2. Kære søde Mona
    Flotte billeder som altid og hvor er det skønt, du har et billede af din far stående <3

    Dejlige farver til tæppet og det er jeg sikker på blive flot når det er færdigt.
    Håber at få det af se <3

    Skønne kasser! :-) Dem kan man bruge til mange ting.

    Ha' en dejlig week-end <3
    Kæmpe knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...