EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 7. mars 2013

Green Gate, Maling & Innpaknings papir

Vi har allerede kommet til 7 mars og det er snart helg igjen :-D



Fortsatt ligger det bra med snø her ute hos oss..... Lurer på når den blir borte i år!!!! Isen på sjøen er også fortsatt tykk, så her pilker dem fortsatt. Vi får nok bruk for både skier og kjelker en god stund til....






Blomster fra Panduro Hobby :-) Disse visner ikke ;-)


Dette koffertsettet fra Green Gate måtte jeg bare ha <3 Det minner meg om barndommen! Den gang jeg var en liten jente. Jeg har faktisk vært liten jeg også, selv om det begynner å bli noen år siden ;-) Føles ikke slik men.... Jeg hadde en slik koffert i en annen farge da vel å merke. Den hadde jeg med meg overalt :-) Inne i kofferten hadde jeg alt godteriet jeg fikk. Spiste veldig lite av det, fordi jeg samlet hi hi hi... "Du kan tro fetterne mine var ute etter den kofferten ;-)"



Jeg fikk aldri ut fingeren å sydd noen gardiner til disse dørene, så jeg fant like greit frem innpaknings papiret fra Ikea ;-) Billig og fort gjort! Tok mål, klipte og festet det med tegnestifter :-D Enkelt å bytte farge og mønster hvis enn ønsker ;-) Nå ser vi ikke juleserviset mitt lenger JUHUUUUU......


Male kosten har jeg svingt litt denne uka også :-D Har malt disken til datteren min hvit og satt på en wallstickers! Hun ble kjempe fornøyd, så da blir den værende hos oss en stund til ;-) (Denne disken var egentlig på vei ut.....)

Fortsatt fin torsdag kveld til dere som stikker innom :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Sikke fint vejr i har hos jer og jeg kan godt se sneen dækker græsset ;-))
    Skønne billeder som altid.

    Hvor er den flot din datters købmandsdisk og det er så flot med Wallstickers på! :)

    Ha' en dejlig dag i morgen fredag :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...