EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 23. mars 2013

Kos i Sola :-D

For en dag vi har hatt i dag :-D Vi har vært ute og kost oss i sola! En liten sur trekk er det i lufta, men i solveggen så varmet det til tider godt :-D Er våren på vei????


Pledd, puter og saueskinn hører med ute i sola på slike dager!


Et glass med kald rose vin og hekling ;-)


Den Svenske Matklubben anbefalte denne Rose vinen, så da måtte jeg teste den før sommeren starter ;-) Jeg kan anbefale den :-D




Ranuklene mine fikk lov til å bli med en tur ut i solen i dag også :-D Lurer på om jeg klarer å holde liv i disse like til sommeren kommer!!!! Den første måneden har gått greit, men det tar flere måneder før dem kan stå ute hele døgnet.... Kanskje tre!!!! Her er det som regel kaldt om nettene til langt ute i mai :-P


I morgen blir det mere sol og ute liv her på Finnskogen :-D Vi får nyte sola så lenge den er fremme!

Ønsker dere en fortsatt fin helg :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Så deilig å kunne nyte dagen ute i vårsola. Fine tekstiler du har i utemøblene dine. Er det GG?
    Ranunkler er bare så nydelige..mine er dessverre allerede døde;D
    Ønsker deg en god dag videre.
    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...