EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 6. mars 2013

Vekkerklokker & Pynt ;-)

Hei alle "solstråler" :-D Håper dere har hatt en fin start på dagen :-) Det har ikke jeg!!!! Her startet vi dagen med å forsove oss :-P


Jeg må bare le... hi hi hi.... Det er familien "Kork" på sitt beste! Nå har jeg investert i en haug i nye vekkerklokker som nesten gir oss hjerte stopp når dem ringer...... enda så klarer vi ikke å komme oss opp!!!


Alle går riktig, men ingen ringte..... Skulle tro jeg hadde kjøpt dem til å ha som pynt :-D













Dette kaller jeg pynt :-D Håper alle vekkerklokkene virker i morgen tidlig..... I dag tror jeg ikke at jeg kommer til å våkne ordentlig i det hele tatt ;-)

Ønsker dere alle en super fin dag :-D Jeg ser at sola prøver å stikke igjennom her nå ;-)

Takk til alle dere som legger igjen de koselige kommentarene på bloggen min <3 Det setter jeg utrolig pris på :-D

Klem Mona

5 kommentarer:

  1. Dinge linge liiiiiiing. Griner.. Hvor er de fine dine nye ure og fine billeder du elers viser. :-)
    Ha´en rigtig fin Onsdag
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Hej søde Mona
    I må sætte urene ved ørene, så i kan vågne ;-))hi hi.
    Den er så flot din nye bestik-skuffe, den står også på min ønskeseddel, kan du tro! :-)
    Skønne billeder <3

    Kæmpe knus
    Birgitte

    SvarSlett
  3. Mange mange tak søde Mona for din kommentar blev jo nysgerrig og måtte da ind på din blog her jeg jeg også som fast læser den ser jo rigtig fin og spændende ud den er vel nok fin den lygte og nogen dejlige stemningsbilleder med masser af fine sager :-)Kram Else Fogt

    SvarSlett
  4. Ikke noen bra start på dagen å forsove seg, nei. Men du...så mange herlig vekkerklokker du har. Sååå fine! Får håpe de virker bedre i morgen ;-)

    Nydelige bilder du viser. Jeg synes bare de pastellfargede detaljene dine er så utrolig fine og søte.

    Ha en riktig god kveld - og lykke til i morgen tidlig...hi...hi...

    SvarSlett
  5. Hej Mona! Och tack..det nya jobbet känns spännande :)
    Så mycket fint i pastell!! Lyktan har jag på hyllan i köket :)
    Ha de så gott!
    Kram

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...