EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 1. desember 2013

Første advent

Første advent allerede....... Synes bestandig jeg har så god tid, men plutselig så er 1 desember der!!!!
Har da fått opp julegardinene, funnet frem noen av advent stakene, byttet ut servisene med juleserviset og mannen har hentet frem julepynten som består av 12 pappesker.......... "Hvor har du tenkt å gjøre av all denne pynten" hørte jeg han si! "Besøket vi hadde her i dag trodde vi allerede var ferdig med julepyntinga."
Jeg har da ikke kommet igang med pyntinga ordentlig enda hi hi hi.... Har bare pyntet med alle julegavene jeg har kjøpt til meg selv i år ;-)




Første året med Maileg nisser i huset <3 Tror nok det kommer til å komme flere inn her i årene som kommer ;-) Nytt teppe på gang gulvet i julegave til meg selv har det også blitt :-D Green Gate..... Har ikke klart å få ut alle skrukkene enda, men det glatter seg vel ut etter hvert. Når kattene har "spolet" rundt her en stund, så tenker jeg det gjør susen jeg :-)










Det er faktisk ikke så mye som skal til før man får julestemning i huset :-) Så fort man finner frem juleserviset og blander inn litt rødt, så føler man at julen er på vei ;-)
Håper roen kommer og at vi kan nyte dagene før jul... ha ha ha... den kan jeg vel bare drømme om, men tenk hvor godt det kunne ha vært :-D

Ønsker dere en fin tid fremover med masse kooooos :-D

Jule klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...