EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 27. desember 2013

Sengegavel og Rosa drill

Håper dere alle hadde en fin julekveld <3 Vi har kost oss og slappet av her i huset ;-) Alle var storfornøyde med julegavene dem fikk til jul <3 Jeg og gubbe lilla fikk nye puter og dyner i dun. Ikke bare 2 puter..... Vi fikk tilsammen 5 i forskjellige størrelser!!! Vi har 4 fra før i senga, så nå er vi oppe i 9 :-D Nå mangler vi bare putetrekk til de største som måler 70x100, så blir det putekrig her hi hi hi hi.... Gubben mente han klarte seg med 1 pute i senga han hi hi hi... Dere skal nok få noen bilder når alle putene er på plass ;-) Jeg synes det er kjekt med mange puter når jeg skal kose meg med interiør blader i senga :-D Så dere kan vel tenke dere hvem som ønsket seg puter til jul her!!!!


Ny seng og ny mekka sengegavel av gubben <3 Sengegavelen består av en dør, en foring og listverk. Da fikk jeg ei praktisk hylle over senga til å samle litt stæsj på ;-) Gubben hadde i tankene om å bruke hylla til å ha vekkerklokka si på, det gav han fort opp :-D Hver gang den vekkerklokka ringte å han skulle slå den av, fikk han stæsj i hode hi hi hi hi.....


Det er fortsatt litt uvant for ryggen min å ligge på gele om natta, men det begynner å hjelpe på tilvenninga ;-) Har gått litt rart om morgenen når jeg har stått opp..... Ser nesten ut som om jeg har gjort fulle buksene hi hi hi hi... Slik er det når man er født med ei ryggtavle som sklir av bekkene.... Gubben har sovet godt fra første natta vi tok den i bruk :-)












Denne potta fikk jeg tak i på den siste auksjonen jeg var på :-D Bare elsker denne gamle serien her <3




Måtte bare legge med noen bilder av årets mest supre julegave <3 Just love it <3 Min egen lille rosa Makita <3 Er den ikke fin? Fikk den av mannen i midt liv <3 Nå trenger jeg ikke irritere meg over at drillen er borte her lenger når jeg har bruk for en ;-) Hvem mann vil ha en mini drill i rosa????

Ønsker dere alle en fortsatt fin jule feiring med familie og venner <3

Juleklem fra Mona <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...