EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 11. desember 2013

Jul på kjøkkenet og hvite julekuler

God Morgen :-D Det er lille lørdag i dag og jeg har fri ;-) Tusle rundt og rydde opp litt her vel! Eller gjøre ingen ting :-) Tar dagen som den kommer.....
Her får dere noen bilder av kjøkkenet med litt jule stæsj!







En boks, halvfull med pepperkaker var det som ble bakt her på søndag :-P Dem strir om å bake pepperkaker, men når vi engang begynner så går dem fort lei her!!!!!







Voksduk fra Medusa som jeg kjøpte i fjor!!! Hadde helt glemt at jeg hadde den :-D Veldig praktisk når man bor med folk som er verdensmestere i å kline! Bare å tørke av ;-)





Har begynt å samle julekuler i hvitt. Dem har havnet i adventstaken på kjøkkenet så lenge..... Har dere tips om hvor jeg kan få tak i flere forskjellige i hvitt, så tar jeg gjerne imot tipset :-D

Ønsker dere en fortsatt fin dag :-D

Juleklem fra meg ;-)

1 kommentar:

  1. Sikke fint du har pyntet op til jul og de er meget fine dine hvide julekugler. <3
    De er smukke i adventstagen.
    Det oser af hygge hos dig i Norge søde <3

    Ønsker dig en forsat god uge.
    Stort knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...