EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 7. desember 2013

Pynting til jul.....

Hvordan går det med pyntinga til jul der ute? Her synes jeg det går tregt i år :-/ Neste år tror jeg at jeg skal begynne i oktober, så er jeg sikker på at jeg er ferdig til desember ;-) Det er nå vi bare skulle ha kost oss med kakebaking og gledet oss til jul...... I stedet så stresser jeg rundt :-O Tror ikke jeg kommer til å dra frem så mye pynt i år som jeg bruker å gjøre! Tiden strekker ikke til.... Jeg får aldri bestemt meg hvor ting skal stå og jeg flytter på ting hele tiden :-P Bare jeg får frem nissene mine og jule putene så tenker jeg at jeg sier meg ferdig.... hi hi hi jeg blir vel aldri ferdig :-D
Her får dere noen bilder med en "dæsj" av rødt ;-)





Jeg har byttet til tapet i skapdørene mine. Kjøpte rimelig tapet på Rusta i Sverige. Er kjempe fornøyd med resultatet :-D Går ikke an å ha rosa til jul da gitt ;-)

















I mitt neste liv ønsker jeg å bli en katt :-D Lite bekymringer og kan slenge seg rett ut når man ønsker det ;-)

Ønsker dere en fortsatt fin helg :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...