EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 19. desember 2013

Trådkurver og Stæsj

Juhuuu... nå er det pakket og klart for familien Kork ;-) Klare for julebord med Color Line til Kiel :-D Nå kan juleforberedelser få lov til å være juleforberedelser :-P Nå tar jeg med meg styremedlemmene på julebord hi hi hi... Nå skal vi kooooose oss <3 Kan vel hende vi finner noe jule stæsj i Tyskland også :-D Da hadde det blitt ekstra koooooos ;-)












Har fått skrudd opp en krok i drageren på kjøkkenet og hengt opp trådkurvene som jeg hadde på brakka. Dem blir nok fylt opp med snaks og godis til jul ;-) Men den godisen har jeg gjemt bort...... Ellers så forsvinner den her før jul hi hi hi.... Godte griser som dem er her i huset :-D Fortsatt ikke fått bakt noen ting hi hi hi... Klarer oss lenge på godis vel!!!!

Ønsker dere en fortsatt fin uke med masse kos og juleforberedelser ;-)

Juleklem fra meg til deg <3

1 kommentar:

  1. De kærligste julehilsener med ønsket om en glædelig jul til dig og dine. ❤

    Kram
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...