EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 13. januar 2013

Badet Mitt.....

Håper dere har hatt en fin helg :-D Her har det vært strålende sol og kaldt..... Gradestokken kryper seg mot 17 blå her nå. Når jeg sto opp i dag tidlig var det 24..... Det er da jeg tenker tilbake på sol og varme!!!! Lengter sørover..... Men det er da varmt å godt i huset :-D Å plutselig er det sommer!!!! 


Jeg har kosa meg i "bublissen" i kveld..... Bare slappet av :-) Er så sjelden jeg bruker den! Skjønner ikke hvorfor! Åååå jeg vet nok hvorfor. Hver gang jeg har lagt meg nedi, så kommer resten av familien..... Dem har plutselig så mye å fortelle ;-)




Jeg fikk selskap i dag også :-) Oppi "bublissen"..... Minste mann ville kose seg han også :-D



Den femarmede lysestaken der er forresten en messingstake jeg har brukt spraylakk på :-)




Å til slutt, det som blir mest brukt i hele huset he he he he ;-) Denne klarer vi oss ikke uten!!!! Jeg ordnet meg en "bidet" når vi bygde også :-) Mange lurte på hva jeg skulle med den til? Det var slik som ikke ble brukt ble jeg fortalt! Men jeg elsker min "bidet". Hadde jeg bygd en gang til så hadde jeg ordnet meg med en "bidet" ;-)

Nok med bad for i dag :-D Nå tar jeg med meg det nye "Rom123" og finner senga :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...