EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 4. januar 2013

Nytt År... Nye utfordringer & Nye muligheter......

Å det skal jeg si at det ble i min nyetablerte blogge verden.... :-P Fikk plutselig problemer med å laste opp bilder.... Men her er jeg igjen dere... Like blid :-D Utrolig hva blondiner kan få til ;-)

Vi gikk inn i det nye året med fin feiring sammen med gode venner <3 Både store og små :-) Det har blitt til en tradisjon, å i år var vi hos min beste venninne som er gift med min barndoms kamerat..... He he he... Alle tar med seg en eller to matretter hver, så det blir til et stort koldtbord. Jeg fikk forespørsel fra min kamerat om jeg ikke kunne lage kyllingforma mi......

Klart jeg kunne det :-D Setter da bare pris på at dem liker maten min..... Oppskriften til denne skal jeg legge inn når jeg kommer hjem igjen..... Jeg har allerede forsvunnet innover til Oslo på jobb ;-)


Var inne hos midt "kjære gudbarn" å knipset noen bilder inne på pikerommet på nyttårsaften :-) Hun har allerede begynt å stæsje opp rommet sitt ;-) Så søtt.... Så mye fine duppedingser..... Du er flink Kaja mi <3

Hun er også veldig flink med hendene sine :-) Er ikke denne nydelig!!!


Hjemme har jeg kastet ut jula og funnet frem "hjerte koppene mine" og litt andre pasteller.... Jeg har også "røsket" ned julegardinene og ikke hengt opp nye!!!! Det ser veldig åpent og tomt ut uten gardiner..... Sa på fleip til min bedre halvdel at jeg ikke hadde tenkt å henge opp nye før han pusset vinduene utenpå ;-) Så får vi se da he he he.... "Han lurte på om det gikk an å bruke rødsprit!!!!!"
Gardinene kommer opp når jeg kommer hjem igjen kjære ektemann ;-)



Green Gaten er det alltid koselig å sette frem :-D Får nesten vår/sommerfølelse.... Masse godis står igjen etter julen!!! Jeg passet på å fylle opp og ta med meg kurver,skåler og mini kakebokser med kaker, frukt og godis når jeg reiste innover på jobb... Gutta på jobben satt pris på det ;-) Har latt det stå igjen mye hjemme også da :-)


Jeg har da helt glemt å vise frem den fine julegaven jeg og mannen fikk til jul av min kjære Mamma & Pappa :-D Endelig er jeg den lykkelige eier av en Kitchen Aid :-D  JEG ER SÅ HELDIG......


Kan tro mannen min er like lykkelig ;-) He He He He...... Men han får desto flere kaker han kan nyte :-) Har lenge gått å siklet på en Kitchen Aid, men den kjøkkenmaskin jeg hadde har jeg vært så fornøyd med... Like til nå i høst når det begynte å rakle...smelle..... og den ga f.... midt i kakebakinga til en bursdagsfeiring vi skulle ha :-P


Da var jeg glad at jeg hadde en enkel miksmaster stående.....  Men nå blir det nok andre boller :-D Fra min kjære lillebror (han er snart 39 år) fikk jeg glassbollen også :-D Jeg er så lykkelig, jeg så lykkelig :-D Eller... vi fikk ;-) Nå mangler jeg bare ekstra utstyret :-D Jeg er så lykkelig <3 GLAD I DERE ALLE 3 <3

Denne fine gaven fikk jeg av min gode nabo :-) Dette er slike småting jeg blir så utrolig glad for å få :-D

Dette nydelig hjerte fikk jeg av min Mette mor <3 sammen med ei julekule i glass :-D De julekulene kommer det en ny utgave av hvert år :-) Nå er jeg den lykkelig eier av to som jeg har fått av den samme gode venninna <3 (Dessverre hadde jeg plukket bort julepynten når bildene ble tatt. Men det kommer flere juler..) Jeg fikk så mye fint og praktiske ting til Jul :-D  Lykkelige meg.....

Se her.... dette bilde er tatt fra et rom dere ikke har sett før ;-) Det er fra badet midt.... Eller det er ikke slik at jeg og min kjære bruker hvert våres bad, men vi har valgt ut fliser og baderoms innredning på hvert våres bad..... Så dette er fra gjeste badet våres... "MIDT BAD"  Skal vise dere mere fra badet midt ved en senere anledning......

Ønsker dere alle en fortreffelig fin dag :-D Og en Riktig God Helg :-D Jeg skal jobbe sammen med gutta ;-)

Stor helge klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Du tar så fine bilder. Jeg trenger nok litt fotoredigeringshjelp :) Tar mest bilder m mobilen, det blir ikke så bra. Også har jeg bare et simpelt Canon digitalkamera. Ikke noe speilrefleks her nei :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...