EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 21. januar 2013

Flasker

God morgen :-D Enda en ny mandag.... Kaldt som f... ute, å står klar til å reise ut for å kjøpe meg maling ;-) Er vel snart to måneder siden jeg holdt i malekosten nå, så da er det vel på tide å starte på igjen :-D


Har noen fine flasker jeg kjøpte meg i jula ;-) Var på systembolaget i Sverige, å jeg måtte bare ha med meg noen slike.... Kanskje jeg maler dem!!!


Sammen med noen interiørblader og nye krukker var jeg storfornøyd da jeg reiste hjem....

Slik ser flaskene ut i dag. Etikettene er fjernet, å dem er klare for annet bruk. Dem minner meg litt om gamle medisinflasker!


Så får vi se hva det blir til ;-) Plutselig dukker det opp en ny ide!!!! Hadde tenkt å bruke dem som adventstaker når jeg kjøpte dem... Men det er så lenge til advent!!!

Ønsker dere en "knakanes" fin dag :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...