EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 15. januar 2013

Boller & Rosa!!

Har brukt dagen i dag til bollebaking :-) Alltid greit å ha litt boller liggende i fryseren. Enkelt å lage, men det tar litt tid....


Minste mann var storfornøyd når han kom hjem fra skolen til nystekte boller....


Jeg har dratt frem litt rosa duker og puter i dag. 


Denne ble litt i meste laget.... Er ikke helt sommeren enda vel ;-) 


Den får ligge der til jeg finner noe annet.... 


Ønsker meg en hvit duk, med rosa løper.... Får se om jeg finner noe i duke hyllene mine en dag! Ellers så er det vel å finne i en butikk ;-)


Har lenge gått å hatt planer om å sette hvitt stoff inne i dørene på skapet i stua. Greit å få stengt innsynet til juleserviset. "Her er det jul hele året liksom :-D" Stoffet ligger å venter på meg, men det syr seg ikke selv ;-)


Snart en ny dag, med nye muligheter :-D Men for de tulipanene der tror jeg løpet er kjørt ha ha ha... 

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...