EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 27. januar 2013

God Morgen alle sammen :-D Nå er jeg snart klar for malekosten.....


Men først må jeg nyte noen kopper kaffe! Jeg er ei ordentlig "kaffe kjærring" :-) Har gått til innkjøp av en kaffemaskin også nå..... Jeg som helst drikker en kanne med ordentlig kok kaffe før jeg våkner :-)


Det er flere en jeg i familien da!!!! Å maskin har blitt brukt flittig av resten av familien. Spesielt barna! Både kalde og varme drikker. Smaken er det heller ikke noe å si på, hvis du ikke vil ha ordentlig gammal dags kaffe da ;-)


Noen ganger kan det smake med en "Kaffe Mocca" også da :-) Får jo kjøpt sjokolade sirup også, for de som ønsker ekstra sjokolade i koppen ;-) Nam nam nam

Ha en fortreffelig søndag der ute, hvor hen du måtte være :-D

Klem Mona

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har:) Har du fb eller bloglovin att följa med??

    Om du gillar inredning så kan du kika in min blogg:)

    ha en kanonvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  2. Sikke fin en kop du har <3
    Jeg elsker også kaffe. Der må kaffe til når du skal i gang med at male.

    Ha' en dejlig dag (arbejdsdag) ;-)

    Knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...