EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 15. januar 2013

Blomster og Puter :-)

Innkjøp av blomster etter at vi har kastet ut jula gjør susen :-)


Tulipaner finnes i alle regnbuens farger i disse dager, men jeg foretrekker til lyse!!! Her med litt rosa skjær. Dessverre er det alltid for varmt inne hos meg, så de står ikke så lenge :-/ "Sett dem kjøligere over natta sier dem." Lett å si til en som har vannbåren varme i alle gulv!!!! Kan ikke akkurat sette dem ut i minus 20 grader! Men jeg nyter dem mens jeg har dem :-) Det går alltids an å kjøpe flere ;-)


Bruker det meste til blomsterpotter, som ikke vannet renner igjennom da ;-) (Har faktisk opplevd det også ;-) .) Her har jeg funnet Te-koppen min....



Prøver meg på Eføy igjen..... Synes dem er så fine, men dem liker seg ikke her hos meg :-P Får vel kanskje for lite vann...... Skal prøve å huske på deg en stund fremover kjære Eføy ;-)


Har hengt den opp i min selv mekka stige :-D Jeg masa lenge på min bedre halvdel, men når det ikke var reaksjon..... Så laget jeg en selv! Trengte bare 3 staurer, sag, skruer og en drill :-) Å så et malingstrøk da til slutt.


Klarte det selv jeg :-D Å jeg ble veldig fornøyd ;-)


Har vært å kjøpt nye puter i dag :-D Røverkjøp kaller jeg det! 100,- kr stykke på FEEL :-D Vi har vært så heldige å få Feel til Kongsvinger og damene som jobber der er kjempe trivelige :-D Har du turen forbi Kongsvinger, så anbefaler jeg å stikke innom Kongssenteret å hilse på dem.


Er dem ikke fine?


Prisen var for både pute og putetrekk!!!! Å dem har dem i alle regnbuens farger...... Herlig... 100,- kr..


Det ble bare to på meg i dag, men jeg må nok dit igjen å kjøpe flere.... Myke og gode er dem også, så disse kommer sikkert til å bli brukt av dem jeg bor med også :-) Det måtte jo bli "Rosa" på meg da ;-) Elsker ROSA... Må se etter å finne de rosa løperne mine i morgen..... Nå blir det stæsjet opp med ROSA.


Den ene madonnaen min har fått selskap av en ny plante, men den blir nok flyttet på.... Passet ikke helt inn :-/ Kan vel hende den allerede er død før jeg finner en passende plass he he he.... Jeg er nok flinkere med blomstene ute i hagen må jeg innrømme. Gleder meg til å få jord mellom fingrene igjen, å se at det spirer og gror :-)

Blomster klem fra Mona

PS: Snart tilbake ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...