EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 22. januar 2013

Bloggen - Velkommen Hos Indretning Med Farver...

Hei, jeg er allerede tilbake i blogge verdenen :-D For de av dere som elsker Green Gate og pastell farger anbefaler jeg å stikke innom bloggene til søte Susi i Danmark :-) Hun har flere blogger, som jeg bare drømmer meg bort i......

VELKOMMEN HOS INDRETNING MED FARVER.

Velkommen Hos Indretning Med Farve... ( http://susirydahl.blogspot.no/ )

Hun har en kjempe "Give Away" på bloggen sin :-) HUN HAR PASSERT 1 MILLION BESØKENDE :-D Det er ikke så rart synes jeg..... Jeg elsker bloggene hennes ;-)
Så de nærmeste 14 dagene vil hun ha en "Give Away" hver dag :-D

Sommerhusliv hele året...

Sommerhusliv Hele året... ( http://sommerhusliv.blogspot.dk/ ) Dette er den nyeste bloggen hennes, som også fortjener en titt :-) Nyte Nyte Nyte

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Så flotte plass dere bor på. Nydelig hus. Og kommoden din blir riktig fin.
    Indretning har en fin blogg som jeg er ofte innom.

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Sikke en fin blog du har <3 har straks meldt mig som fast læser :-)
    Din komode er blevet så flot!

    Jeg er også vild med Greengate og har lagt dig i min blogrulle og jeg vil glæder mig til at følge dig :-)
    Håber du vil gøre det samme for mig.

    Jeg har også en Give Away igang med et smukt Greengate ur du kan vinde.
    Håber du vil være med :-)

    http://havetssus.blogspot.dk/

    Knus Birgitte


    SvarSlett
  3. Hej Mona

    Tusind Tak søde Mona hvor er du bare en skat!

    Glæder mig til at følge din fine blog.

    Ha´ en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...