EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 27. januar 2013

SKATOLL

Ååååå jeg er så glad, det kribler i hele kroppen :-D Jeg og min kjære har vært å hentet noen gamle møbler i dag ;-) Et av møblene er et nydelig "SKATOLL"..... fra ca.1820.







Jeg har pusset og vasket i hele kveld :-) Desto mer jeg har pusset, desto mer glad i skatollet har jeg blitt ;-) Nå gleder jeg meg enormt til morgen dagen, da jeg kan begynne å veive med malekosten igjen :-D Er kjempe fornøyd med den store gangen våres, som jeg bruker på vinters tid til å male i.... Tenk å måtte gå helt til våren å vente... Å FIIIIIIII.....


Her står det klart å venter på meg ;-)



Et skap til står å venter på sin tur. Jeg er ikke helt sikker enda, hva jeg skal gjøre med dette....... Jeg får tenke mens jeg maler i morgen!


Å her står det et til på hode å venter på behandling :-) Jeg kommer nok til å bruke både pussepapir og malekost i dagene som kommer :-D Love it ;-)


Til slutt et nydelig bord som bare venter på å bli vasket :-D
Er det noe rart jeg er glad og det kribler i kroppen..... Tror ikke det kriblet like mye i kroppen til min kjære, når vi skulle reise å hente dette i dag ;-) Jeg fikk noen ekstra gloser på veien!!!!! Jeg gjør som mannfolk flest... Lar det gå inn i det ene øret og ut igjen i det andre øret, ha ha ha ha..... Men han måtte innrømme når vi kom hjem at han likte det skatollet :-)

Ønsker dere en fortsatt fin helg folkens :-D Kanskje det dukker opp et bilde eller to av et nymalt skatoll snart!!!!

Klem Mona

2 kommentarer:

  1. Hej Mona
    Hold op hvor er det flot!! :-)

    Dejligt projekt du skal i gang med. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat/resultater.
    Glæder mig til, hvis du viser billeder undervejs i dit malearbejde :-)

    Rigtig god arbejdslyst og god week-end til dig også.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se det ferdig malt. Håper det ikke blir mint og rosa :)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...