EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 24. januar 2013

Malte ølflasker og Serveringsbrett....

Juhuuuu, jeg måtte opp med malespannet i dag også :-) Fant et serveringsbrett jeg bare måtte skifte farge på ;-)


Ølflaskene mine ble ferdig malt i går. Rosene jeg kjøpte til mannen i huset er snart ferdige også..... Merkelige roser som ikke vil springe ut i full blomst!!! Jeg kuttet dem kraftig og puttet dem opp i blomsterholderen i sink. Så får vi se hvor lenge dem har lyst til å stå der?


Telysholderne fra IB Laursen har fått plassen sin i de nymalte ølflaskene mine. De holderne er egentlig beregnet til å stikke ned i dekorasjoner. De står litt stødigere når den lange piggen stikker langt nedi flaska. Kjekt hvis noen dytter til dem. Jeg synes dem passet fint i flaskene mine jeg ;-)










Jeg fant en liten heklet løper i dag også, som jeg heklet for lenge, lenge, lenge siden...... Utrolig hva som dukker opp når man driver å roter i sakene sine ;-)


Jeg er veldig "pastell farger" om dagen :-D Jeg tror det våren på meg allerede jeg....


Det har vært et utrolig fint vær ute i dag, men etter gradestokken å dømme er det ikke våren enda!!! Det er -22 grader her nå brrrrr.....ikke våren enda nei!


Det er en spesiell sjarm med vinteren her i Norge da :-) Vi går mot lysere tider nå :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Hej Mona
    Du er rigtig kreativ, det ses tydeligt på dine billeder :-)
    Super flot både med flaskerne og den fine bakke :-)

    Ha' en dejlig aften og week-end.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...