EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 22. januar 2013

Male dag :-D

Hei, det ble male dag på meg i dag :-D Tok med meg et stk oppvask håndkle og et eggeglass til Fargehandelen i går jeg ;-)


Dette kom jeg hjem med....


Denne kommoden skulle males.....



Og denne praktiske trappa fra Ikea skulle males. Helt super for små damer som ikke rekker opp i toppen av skapene ;-) Tror jeg må investere i en til, så jeg har en i annen etasje også he he he....
Minste mann hjalp meg med å male denne hvit i fjor sommer!!!! Manglet litt maling både her og der :-)


Var litt skeptisk når jeg tok av lokket på malingsbåksen!!!!! "Haka slæpp" aaafffff..... Hva hadde jeg kjøpt!!! Lys blå: kode 0020-B30G. Det så veldig mye bedre ut når jeg fikk malt den på kommoden :-) Så lettet jeg ble..... Denne blåfargen varierer i farge i forhold til lyset som kommer inn i rommet!!!


Jeg valgte ikke skuffer i samme farge.... De ble rosa :-D Jeg elsker den rosa fargen der.....
Kode 0020-R10B. Slik sto dem utover når min mann kom hjem fra jobb :-) "Jeg gir opp deg jeg" fikk jeg høre :-)


Ett strøk har kommoden og trappa fått. Tror ikke kommoden skal få et helt strøk til. Skal bare flekke over litt. Den var beiset i "mørk eik", som jeg bare "røbbet" lett over. Nå skinner det mørke igjennom både her og der, men jeg synes det er litt sjarmerende på gamle møbler jeg da :-)






To av mine ølflasker har fått et strø med rosa maling også :-)







Ølflaskene skal få et strøk til med malekosten, å det skal trappa også. Nå er det bare en ting jeg mangler.... eller to... eller tre.... Jeg skal lage meg en kose krok :-) Kommoden skal jeg lagre alle interiør bladene mine i.... Nå blir det ikke noe mere votter, luer og skjerf å finne her nei ;-)


Her er den første tingen jeg mangler.... JEG ØNSKER MEG EN RUTETE JENNY LUND :-D En god stol å sitte i, når jeg sikler igjennom alle interiør bladene mine. Jeg kaster aldri et blad..... Du kan jo tenke deg hvor mange det blir, bare i løpet av et år!!!! Jeg har mange kasser, kister og bladholdere i alle varianter rundt om i huset.... både her og der :-)
Nå skal jeg informere min bedre halvdel om hun "Jenny Lund" som befinner seg på Ikea.... Ikea passerer han hver dag etter jobb ;-) Nå kan han vise hvor glad i "kjærringa" si han er nå he he he..... HAN HATER IKEA! Kryss fingrene for meg da damer :-D

Klem Mona


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...